Jak kupować?

1.  ZAPOZNAJ SIĘ Z PRODUKTAMI

Na stronie głównej można użyć:

  • menu "lewego",
  • menu "górnego"
  • wyszukiwarki (w górnym prawym rogu ekranu)

Do produktów trafia się poprzez tzw. kategorie, czyli otwierając foldery z produktami (danej kategorii). I tak np. emulsje są w "Emulsjach" a uchwyty raklowe w "Raklach". Czasami jeden produkt może być w kilku kategoriach.

Klikając na nazwę produktu, otwierasz kartę z informacjami na jego temat. Oprócz informacji niezbędnych znajdziesz tam dodatkowe (np. pliki do pobrania, warianty do wyboru, wykaz produktów pomocniczych itp). Tutaj możesz także podzielić się swoją opinią, udostępnić produkt znajomym na FB, albo zadać nam pytanie.

"Dostępność" oraz "wysyłka w..." informują Cię czy i kiedy możesz otrzymać dany produkt.. Zresztą i tak otrzymasz informację o przesyłce w momencie gdy odbierze ja od nas kurier.

Choć większość asortymentu produkowana jest na bieżąco u nas, na karcie produktu mogą pojawić się informacje o opóźnieniach (zwłaszcza przy produktach "na zamówienie" lub gdy są jeszcze "w produkcji")

Pamiętaj że przesyłki o wartości brutto powyżej 307,50 zł są dostarczane na nasz koszt.

 

 2.   SKOMPLETUJ KOSZYK Z ZAKUPAMI

Jeśli zdecydujesz się na zakup, kliknij ikonkę "do koszyka". Dodając kolejne produkty koszyk automatycznie sumuje ilości , kwotę do zapłaty, dolicza (bądź nie) koszty wysyłki.

W tym momencie trzeba wprowadzić niezbędne dane dot. nabywcy, faktur, adresów do wysyłki, formy płatności itp. Możesz także wybrać czy kupić jednorazowo jako gość, czy utworzyć swoje konto w Sitomarkecie. Ta druga opcja ułatwia kolejne zakupy i otwiera dostęp do dodatkowych informacji, promocji itp.

Potwierdzając zakup akceptujesz treść regulaminu (patrz stopka na stronie) i uruchamiasz etap kompletowania, pakowania i wysyłki. Otrzymasz e-maila z informacjami o zamówieniu - koniecznie kliknij na link potwierdzający.
 
UWAGA: Na tym etapie wielu Klientów omyłkowo wpisuje niepoprawny adres e-mail - zamówienie pozostaje wtedy niepotwierdzone - mogą powstać niepotrzebne opóźnienia !
 
UWAGA: W przypadku płatności "przedpłata na konto" wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty lub nadesłaniu potwierdzenia przelewu.

 

3.  GDY OTRZYMASZ PACZKĘ

Sprawdź czy przesyłka jest kompletna a produkty nieuszkodzone. Gdy zdarzą się uszkodzenia, informacje o postępowaniu znajdziesz w stopce "Pomoc - uszkodzone przesyłki".

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl